fredag 1 april 2011

Stiltje

Men herregud. Vad händer. Jag virkar och virkar och virkar men fotar inget och lägger inte upp något här. Skandal. Men jag är ju sådan, bloggar i perioder. Nu har jag gått in för att gå ner i vikt. Hittills går det bra, jag går långa promenader, ror roddmaskin och idag var jag på gymmet, halv nio i morse! OMG! Men det är det som är i fokus nu och jag vill inte att det här ska bli en viktblogg så jag håller det lite vid sidan av. Men det är ett projekt, en livsstilsomställning. Peppande ord mottages varmt.

Nu ska jag virka vidare på giraff nr 2 som ska till en gammal klasskompis.

2 kommentarer:

Bajsugglan sa...

Här kommer pepp! Sisofysvirkande är också ett virkande.

Blomman sa...

Bockar och bugar men förstår ingenting. Si so fys virkande?! Fill me in darling.