fredag 25 februari 2011

18. Jag kan själv! - detta är jag bra på

Efter 6 månaders foglossning och stillasittande i soffan blev jag duktig på att virka.
Jag är hyffsad bakom symaskinen och ritplattan och jag kommer rätt bra överens.
Jag tycker själv att jag är en hejjare på att köra bil.
Jag är duktig på att gå på fest och ha riktigt roligt utan att dricka en droppe alkohol.

Sen är jag jäkelbra på att vara mamma till mina barn.
 
19. Oh, the fear - mina rädslor & fobier
20. Let's go! - mina favoritplatser
21. Lovar på heder & samvete - nyårslöften inför 2011
22. When I grow up - detta ska jag blli när jag blir stor
23. The soundtrack of my life - låtar som har haft stor betydelse
24. Let's go to the movies! - 5 filmer jag rekommenderar
25. Can I qoute you on that? - citat som betyder mycket
26. Åh the beauty! - smink & annat bjäfs 

Inga kommentarer: