lördag 27 november 2010

Allt fint som finns på nätet.

Jag har mycket tid, största delen av tiden jag har spenderar jag framför datorn. Det får man när det är 2 dagar kvar tills det är tänkt att bäbisen i magen ska komma ut. Det har jag bestämt och jag är president över mitt eget liv.

Jag har en känsla av att folk kommer att börja blockera mig om jag länkar mer på facebook så jag utnyttjar mitt lilla universum istället. Lyckans ost om du hittar hit!

För att komma till mönstret så klickar du bara på bilden.
En gammal vän som jag besökte väldigt ofta är den här sidan. Nyss hittade jag dom här fina.

Tänk om någon snäll människa skulle kunna sy ett par sådana till mig i storlek 41. Det skulle ju vara det bästa.

För att komma till mönstret, klicka på bilden.







När vi ändå är inne på fotroliga och fotfina tingest så är dom här tofflorna i mormorsrutor väldigt fina. Sådana kanske jag ska göra. Jag bor ändå i ett hus där vi inte har någon annan uppvärmning än en öppenspis med värmekassett och luftvärmepump. Vissa tycker att vi har det lite väl kallt, inte jag. Jag gillar svalt och jag gillar inte strumpor så tofflor är väldigt bra.







En annan upptäkt jag gjort! klicka på bilden och kom till himlen!

Inga kommentarer: