onsdag 17 november 2010

Älska utmaningar!

4 tv-program som jag kollar på för det mesta:
Det enda som jag tittar på på tv är nog Bolibompa med dottern, eller, Våra vänners liv på SVT försöker jag komma ihåg att titta på med. Sen tittar jag på Parenthood och Brothers & Sisters, fast det på datorn.

4 saker jag gjort idag:
Ätit frukost, sminkat mig, plattat håret, internettat.

4 saker jag längtar efter:
Bäbisen i magen (samtidigt som det är lite skrämmande så får den gärna komma ut), systra mi, en inkomst, julen (fast inte julen i sig, utan familjen som kommer hit).

4 saker på önskelistan:
Fri tillgång till garn, en ny spis, objektiv till kameran, lite nytt smink

4 saker jag hatar:
Att känna mig som en orangutang, folk som förstorar upp saker helt i onödan, att jag snart kommer bli fultjock istället för gravidvacker, virkmönster som inte alls blir som man tänkt sig.

4 personer som jag i min tur utmanar:
Jag passar på att utmana mina stitchbitches så dom för en gångs skull skriver något i bloggen som just nu enbart är fylld med mina inlägg! In your face!

Inga kommentarer: