söndag 21 november 2010

En "jag har inget annat för mig"-lista

Vad gjorde du igår? Satt som vanligt i soffan och virkade och samtidigt underhöll jag en mycket förkyld dotter.
Vad hade du på dig? Svarta leggings, en svart stickad klänning och en röd kofta.
Hur luktade du? Nyduschad.
Vad blev det för smink? framåt eftermiddagen så kom det på svart kajal och mascara.
Hur hade du håret? Uppsatt och utsläppt.
Vilken låt ville du höra? Hela nya Håkans skiva.
Hur hett är tacobar på en skala mellan 1-10 där 10 är det högsta? Jag skulle sätta en etta även om jag tycker att tacos smakar väldigt bra ibland.
Vad är ditt bästa bakis-knep? Mitt bästa knep är att inte dricka alls, eller att dricka yttepyttelite, så lite att det knappt ens märks.
Vilka träffade du? dotter, make, svärmor och svärfar.
Blev du full? Nej.
Vilka ställen besökte du? svärföräldrarna och affären.
Var du i tid? Visst serru.
"Score:ade" du, så att säga? Hahaha, nej nej nej.
Beskriv sinnesstämningen inför kvällen. Vid gott mod.
Vad hade du med dig i väskan? Jag hade ingen väska.
Vem ville du allra helst träffa? Jag var nog ganska nöjd med dom jag träffade igår.
Och vem ville du INTE träffa? Ingen särskild.
Vad händer resten av helgen? Inte mycket, virkar, tittar på film och hänger.

Inga kommentarer: