tisdag 25 januari 2011

3. Naninnaninananna, välkomna till boktipset - fem böcker jag rekommenderar

Böcker. Vi älskar varandra ibland och hatar varandra ibland. Just nu hatar vi varandra. Det gör ju att det här blir liiiiite pressat. Jag gillar ju deckare, min favorit är Michael Connelly. Så, om man vill läsa något av honom så bör man läsa Poeten. Sen tycker jag att Arne Dahls böcker var mycket bra och Jo Nesbo, mycket bra även hans böcker. Sen då.... Åke Edwarssons böcker var också bra. Jag tycker om att streckläsa böcker, lika som jag älskar att strecktitta på serier.

Hälsningar
Enkelspårig tjej -80

Ett ynka tillägg.

Det är inte det att jag hathatar böcker. Vi har rätt många hemma. Bokhyllan i bakgrunden är bara en liten del. Så. Då var det sagt. Och när vi ändå pratar bokhyllan så är det fantastiska pappa och min fantastiska man som byggt den.

Inga kommentarer: