måndag 24 januari 2011

Well hello there

Well hello!

När jag tänker på mig själv så tänker jag lång och tjock. Mamma till finaste älskungarna Lo och Pelle och fru till Ola. Flyttade från Stockholm till Hultsfred i april 2007 och har sedan dess mest varit hemma. Jag har jobbat lite på en lunchrestaurang, pluggat lite datorkreativitet (eget ord!) och jobbat lite på en konsthall mitt i skogen. Jag bor på en gård där vi har får och höns. På somrarna går det kossor alldeles utanför fönstret. Jag bor granne med mina svärföräldrar och snart även min mans bror med familj.
Jag gifte mig i somras och hade finaste bröllopsfesten i en otroligt fint stylad ladugård. Jag hade på mig en fin blå klänning med vita prickar som jag fyndade på eBay. En röd kofta och röda fejkconverse hade jag med.



Jag älskar att pyssla, att virka, rita (även om jag ritar som en treåring), sy och sånt där skoj. Min älsklingsfärg är grön men på kläder är det svart och rött som är bäst, och lite vitt, men då som ränder eller prickar.

Jag kommer från Gävle men känner inte så mycket för den stan. Skulle nog aldrig åka dit om det inte var så att mamma och pappa bor kvar.

Nu, laga mat och vara mamma.

3 kommentarer:

kittypryde sa...

mycket bra presentation. den får fem glada små ponnyhestar av fem!

Blomman sa...

happydance.

Stitchordie sa...

Fin presentation! Jag kommer sno hela raddan jag med. Grön är min favvofärg med.