fredag 28 januari 2011

4. Born to shop, forced to work - mina bästa shoppingfynd

Discokulan, 10 kr på Stegen och lampa från Inspirera

Ett stycke loppisfynd. 100 spänn på Stadsmissionen i Gröndal

Inte köpt men en favorit som hittades i ett uthus här på gården.

Ett av mina bästa köp är helt klart den här tapeten. Och det virkade överkastet i soffan.

Kanske mitt bästa sämsta köp gjordes igår. Snygg äggklocka som tyvärr inte alls fungerade.

Fin lampa från Erikshjälpen.

Underbara lampfot hittades på erikshjälpen.

Det bästa jag vet är att slippa betala för möbler och annat husligt. Därför passar det ju perfekt att bo på en gård där det finns många små gömmor där man kan hitta finfina saker. Näst bäst är loppis. Sen är det ju fint att få presentkort så man kan handla som en tok utan att det försvinner några egna pengar.

1 kommentar:

kittypryde sa...

JAG DÖR!!! speciellt på gunghästen.