måndag 24 januari 2011

Blomman goes personlig eller....?

Kanske att jag skulle försöka med det här. Rätt och slätt snodd ifrån Brian Topp som snott den från nån annan.
Ètt litet inlägg om dagen ska jag väl kunna prestera eller ett varannan dag. Ibland kanske till och med två. Wish me luck!

1. Well hello there - presentera dig själv
2. HOLY HELL! / feeling sehr gut - något som skrämmer skiten ur mig samt något som genererar lugn & harmoni
3. Naninnaninananna, välkomna till boktipset - fem böcker jag rekommenderar
4. Born to shop, forced to work - mina bästa shoppingfynd
5. Helveteshålet - vad har jag i handväskan?
6. Kärlek & tacksamhet 4-ever - människor som påverkat mitt liv till det bättre
7. My guilty pleasures - saker jag kanske inte borde göra eller köpa..men jag gör det ändå
8. Gonna raise mah hand, say YEAH - saker jag är stolt över
9. Yummy in mah tummy - vafan käkar jag egentligen?
10. A perfect day - min dag & jag bestämmer
11. These are a few of my favourite things - 5 prylar jag verkligen gillar
12. Läs & njut - 5 bloggfavoriter
13. Random facts - 5 totalt onödiga fakta om mig
13. Home sweet home - välkommen till mig
14. Bad habits - laster & dåliga vanor
15. I dont sleep, I dream - mina drömmar
16. Hej, jag ser upp till er - mina förebilder
17. Jag är en idiot - mina dåliga sidor
18. Jag kan själv! - detta är jag bra på
19. Oh, the fear - mina rädslor & fobier
20. Let's go! - mina favoritplatser
21. Lovar på heder & samvete - nyårslöften inför 2011
22. When I grow up - detta ska jag blli när jag blir stor
23. The soundtrack of my life - låtar som har haft stor betydelse
24. Let's go to the movies! - 5 filmer jag rekommenderar
25. Can I qoute you on that? - citat som betyder mycket
26. Åh the beauty! - smink & annat bjäfs

Inga kommentarer: